Cheat kódok
Játék közben használhatod az alábbi
kódokat:
anicesetofwheels Láthatatlan
autó bangbangbang Minden autó
megsemmisítése boooooring Játék
gyorsítása chittychittybb Repülő
jármű cornerslikemad Könnyebben
irányítható
jármű gesundheit 100%
egészség giveusatank Tank
(Rhino)
megjelenik gunsgunsguns Minden
fegyver ifiwerearichman Többb
pénz ilikedressingup Külső
megváltoztatása ilikescotland Felhős
időjárás ilovescotland Esős
időjárás itsallgoingmaaad Őrült
gyalogosok madweather Szupergyors
játék morepoliceplease Magasabb
"Wanted"-szint nastylimbscheat Véresebb
játék nobodylikesme Támadó
gyalogosok nopoliceplease Alacsonyabb
"Wanted"-szint peasoup
Ködös időjárás skincancerforme Tiszta
időjárás timeflieswhenyou Gyorsabban telik az
idő turtoise Teljes
páncél weaponsforall Egymással harcoló
gyalogosok
A tűzoltós küldetéseknél ha 2-szer megnyomod az F1-et akkor
kész lesz a feladat. Következőre meg kell várni, hogy kiírja hová kell(ene)
menni, és akkor kell megnyomni.
Tippek, trükkök
Van egy kocsis küldetés (olyasmi, mint ami a Tolvajtempó
című filmbe volt), ahol kocsikat kell begyűjteni, ami a falon ki van írva egy
táblára, persze nem időre (még szerencse)! Ez a PaY 'N' Spray-nél van a 3.
szigeten, gáttal pont szembe kb.!
Élet növelése 100 fölé: Nagyon
egyszerű! :P Amikor prostikat látunk az utcákon, akkor álljunk melléjük az
autóval, és várjuk meg még beszállnak! Ezek után nincs más dolgunk, mint elmenni
egy füves helyre! Fontos hogy ne soakt időzzünk a szállítással, mivel minden
percben levesz tőlünk egy dolcsit! Amint elvittük egy füves helyre beindul a
móka, és már növekszik is az életünk! A max élet csak 125 lehet! Tipp: A menet
után szálljunk ki a kocsiból, és lőjük agyon a prostit, és ekkor visszakapjuk az
elvesztett pénzt!
Telefonos küldetések: Azt ajánlom mindig ezzel
kezdjetek, mert a végén nehéz lesz megcsinálni, mikor már mindenki vadászik rád!
:P
Néhány kocsi leírása: Amikor lesz egy olyan küldetés valahol a 2.
szigeten, ahol majd a Kolumbiai bandakocsit kell szerezni, akkor ott én nem
tudtam, hogy melyik kocsi is az... Most már rájöttem, hogy egy nagy dzsip, ami
kékes, és fehéres, szürkés színű, és az építkezésnél lehet megtalálni... Szintén
egy ilyen küldetésben kell szerezni egy Yardie Lobo nevű autót, ami a Jamaikaiak
bandaautója! Az egy leopárdcsikos kocsi belülről, ami hasonlít az Idaho nevű
autóra! Esperanto: Szerintem a leghosszabb autó az összes közül... könnyű
megtalálni! Cabbie: az öregebb fajta TAXI!
Rejtett csomagok: Nos
bárki bármit mond a csomagok nem adnak plusz küldetést, de igazából ezt nem
tudom biztosan, mert nem sikerült mind a 100-at összeszednem, csak 76-ot (eddig
:P)! Minden tizedik csomag után kapunk egy fegyvert, vagy páncélt a
búvóhelyünkre! Érdemes őket keresgélni, még a játék kezdeténél, hogy legyen egy
kis plusz fegyverünk is! 10 csomag esetén a pisztolyt kapjuk, 20 csomagnál az
Uzit, 30-nál sörétes, 40-nél gránátok, 50-nél páncél, 60-nél molotovkoktélok,
70-nél AK-47-est kapunk!
Néhány csomag helye: Van az első szigeten a
második szigetre vezető hídnál a fal mögött! Van a telefonfülkénél ahol a
telefonos küldetést lehet elvállalni a bokrok közt! Van egy Luigi sex klubja
tetején is egy, ahonnan tovább lehet ugrani, és ott is lesz egy! Van a Triádok
területén az utcazugokba (minden kis lyukba nézzetek be :P)! Van egy pár a
hajókikötőbe is! Van ott is ahol Salvatore villája van és onnan kijőve pont
szembe van egy ugrató! Ott leugratva is kell lennie egynek! Van egy a Triádok
területénél, ahol fel lehet menni a tetőre... (telefonos küldetésbe itt lenn
kapjuk meg a lángszórót, és utána csak menjünk fel..:P)! Van szinte az összes
tetőn, ahová fel lehet menni! :P Van a Reg Light Distirct-en ahol egy nagy
beablakozott helyiség van! Odabent is van egy! Szinte az összes szigeten mindig
van a Metró lejáratokban! :P És van egy 8-ball műhelyénél is egy (alagútba be
kell menni, és 4 csöves között lesz; ha a csöveseket megöljük akkor
molotovkoktél-okhoz jutunk, mivel zöld piásüveget szorongatnak a markukban! :P
Ide bármikor visszajöhetünk, ha kedvünk tartja, vagy szükségünk van egy kis
koktélra! :P)! Tipp: Az első pályán ha beírjuk a chittychittybb cheatot, akkor a
2. szigetre át tudunk repülni, csak egy küldetést sem tudunk csinálni, mert
elvileg még nem jutottunk át! :P Második szigeten van az építkezésen kettő is
(nézzünk be az építendő épületbe is :P)! Van szintén a Metró lejáratoknál
(menjünk le)! Van szinte az összes "kikötőbe", ahol a hajókba kell majd
beszálnunk (mólóknál; jól nézzünk szét :P)! Van egy a yakuzák területén a
templomok környékén és egy átjárón (a két járda közt, ahol a Metro lejárata
van!)! Van egy a Bedford Point-ba, a dozsonál, ahová majd el kell szállítanunk
egy embert...! Van egy egy parkolóba (azért minden parkolóba nézzünk be :P)!
Vannak földalatti parkolók is! Oda is nézzük el néha..:P! Van egy a vízen is,
(csónakkal közelíthető meg, a vízbe van egy szikla-kiemelkedésnél!)! Van egy
Stadionnál (menjünk fel a lépcsőkön!)! Van a yakuzák területén lévő helyeken,
ahol az üveget be kell törni, és fel kell menni az emeletre! Van a rendőrségen
is egy, ott, ahol az egyik küldetésben ki kellett szabadítani egy yakuzát! Van
egy a Múzeumnál is (ha nem találod, akkor csinálj egy-pár TAXI-s küldetéseket,
szinte mindig kérnek fuvart oda!)! A harmadik szigeten ismét sok csomagot
találhatunk...Van egy pár a repülőtéren! Jól járjuk körbe az egészet! (Ugye már
nem is kell említenem a Metró lejáratokat! :P) Van egy pár a Cedar Grove nevű
helyen! Ez a hely telivan kolumbiaiakkal, és azt hiszem akkorra már nem a
kedvenceink közé tartoznak, ugyhogy vigyázzunk magunkra (nézzünk be az összes
házhoz)! :P Van egy pár a Cochrane Dam-nál, ez a gát...! Itt van
kettő nem tudom mi (kupolás építmény!), oda behajtva (szűk a hely, inkább
gyalogmenyünk) és ott lesz az egyiknél! Ide írnám a le-felnyíló hidat is!
Szálljunk ki a kocsiból, és ugorj fel rá, aztán a kocsiról a híd közepén húzódó
egyenes betonra! Mikor felemelkedik a híd elérhetjük az ott lévő csomagot! Pike
Creek-ben van egy nagycsomó csomag, és szinte minden helyre le kell ugrani!
Ezenkívül itt van egy nagycsomó hely ahová leugorva molotovkoktél-okat,
lángszórót vehetünk! (Ilyen hely a rendőrség mögött elhajtva bejuthatunk egy
egyenes szűk helyre és ott lemenve ott lehet majd venni egy pár cuccot! Van
csomag még a gát alatt lévő helyen, az épület sarkánál...! A Cedar Grove nevű
helynél le lehet kanyarodni egy -nem is tudom- ott a gát mentén lévő helyre ahol
egy nagy lépcsőn felmenve kaphatunk egy jó kis fegyvert! A másik ilyen nagy
lépcsőn felmenve egy csomagot találhatunk!
Mire jó a 'hidden
pacgage'? A save helynél a következő bonuszok lesznek : 0/100
pacgage - baseball ütő 10/100 packages - pisztoly 20/100
packages - Uzi 30/100 packages - Gránát 40/100 packages -
Shotgun 50/100 packages - Páncél 60/100 packages - Molotov
Cocktail 70/100 packages - AK-47 80/100 packages - Sniper Rifle 90/100
packages - M16 100/100 packages- Rakéta vető
Mit kapsz az autós
küldetésekért? (mentő / tűzoltó / taxi / rendőr) - Mentő: 35 sikeres után a
garázsnál piros szív, 70 után adrenalin lesz; ha pedig mind a 12 szintet (?)
teljesíted, akkor soha nem fárad ki sprintelésnél a faszid (végtelen
futás). - Taxi: küldetésekből 100 (összesen, nem kell zsinórban) sikeres után
lesz valami totál új típusú taxi Harwoodban. - Tűzoltó: Ha mind 3 városban
eloltunk 30 tüzet, akkor lángszórót kapunk a garázshoz. - Rendőr:
Rrendőrökkel városrészenként 10 bűnöző után kapsz 1 police bridge-ét (egy
városrészben max. 2 police bridge-t kaphatsz)
Melyik autó a BF injection,
és hol találok ilyet? Az autóknál megtaláltod a képét, és ha az 1. pályán
megcsináltad az összes küldetést, akkor a Diablóknál lesz, ahol a telefon is
csörgött (ahol a tourismo küldetés is van). Csak esti időszakban van ott, kb
19-5 ig.
Mennyi pénz kell a pályalépéshez? Nem pénz kell hozzá, hanem
megcsinálni a küldetéseket.
Milyen küldetések vannak? - Autós (police,
ambulance, firetruck, taxi) - Toyz - Halálfejes küldetések (2-ben kill
frenzy-k) - 'magányos küldetések', egy bizonyos autóba beülve vannak -
Autógyűjtős - Extrák - 'normál' feladatok
Hasznos infók: - Az 1.
pályán 1, a 2.-on 2, a 3.-on 3 kocsit tudsz elmenteni magaddal. - Vezetés
közben az autóból uzival ki tudsz lőni. Alapban 'q' és 'e' gombokkal. - Az
egyik 'hidden package' az egyik szigeten van. Használj egy motorcsónakot! -
Az 1. pályán 20, a 2.-on 18, a 3.-on 8 küldetés van. - Ha az autód felburult,
nem gyullad ki addig (normális körülmények között (nem normális körülmény pl:
lőnek rád), amíg benne ülsz! - Kisebb, nagyobb autós ugrásokért pénzt
kapsz. - Ha nincs fegyvered és bandatagoktól akarsz szerezni, soha ne gyalog
tedd, mert annyian lesznek egy pillanat alatt körülötted, hogy könnyen
leteríthetnek. - Nem fog annyira szaggatni a játék, ha a hang beállításoknál
software emulated-re teszed a hangkártyát. Nálam érezhetően javult a
helyzet. - Ha az összetörött autódat beviszed a 'save' garázsba, és mentesz,
akkor az autód ingyen megjavul.
Végigjátszás
Portland: ========= Luigi: ------ Luigi's
Girls: Ez egy eléggé könnyü bemelegíto küldetés. Szerezzünk egy kocsit, majd
hajtsunk a térképen megjelölt ponthoz. A korház elötti kék foltnál
álljunk meg (lehetoleg ne üssük el). Majd várjuk meg, míg Misty
beszáll. Ezek után hajtsunk vissza Luigi klubjához, és rakjuk ki a
leányzót.
Don't Spank Ma Bitch Up: Legelosször is vegyük fel a
baseball ütot Luigi klubjával átellenes oldalrol, ha eddig nem vettük
volna fel a rejtekhelyünknél. Ezekután szerezzünk egy kocsit, és utazzunk le
Portland Docks-ba, majd száljunk ki a kapunál. Vegyük elo a baseball
ütot és rohanjuk le a figurát, aki drogot árul az örömlányoknak. Erre
a lányok visítva elfutnak, a díler pedig nekünkront. Miután az elso
ütés után a földre került, ne hagyjuk felkelni, hanem még a földön
verjük el. Szálljunk be a kocsijába (a közelben lévo Stallion (LINK) -
nyíl mutatja a helyét), majd vigyük el lefestetni a Luigi klubjától
nem messze található "Pay'n'Spray"-be, ami ezzel az egy alkalommal
ingyenes. Nincs más hátra, minthogy a kocsival elmenjünk Luigi garázsába, ami
a kórházzal szemben található.
Drive Misty For Me: Még egy
könnyu küldetés, és ezuttal szerzünk egy újabb megbízót. Szerezzünk egy kocsit,
majd hajtsunk Misty lakhelyéhez (apartmannjához). Miután megálltunk a
kék jelzofényen, használjuk a kocsi dudáját. Erre a hölgy kijön, és
beszáll a kocsiba. Ezekután hajtsunk Joey garázsához, ami a dokkhoz van
közel, legkönnyebben a rendorállomástól tovább- és a fákon
keresztülhajtva juthatunk ide. Ezekután Joey néhány szót vált velünk,
és o is felkerül a térképre.
Pump Action Pimp: Ha még nem lennénk
felfegyverkezve valami komolyabb tuzerovel, akkor hajtsunk a helyi
fegyverkereskedésként funkcionáló Ammu-nation bolthoz, és a jobb
oldalon lévo sikátoron keresztül közelítsük meg a hátsó udvart, ahol
egy pisztolyra lelhetünk. Ezekután szedjünk fel egy eröteljes, de mégis gyors
kocsit (pl. egy taxit), és hajtsunk a térképen megjelölt ponthoz. Ha
már közeledünk, akkor gyorsitsunk fel egy kicsit, majd menjünk neki a
kocsinak. Lökdössük öket addig, amig mindketten ki nem szállnak a
kocsiból. Ezekután több megoldás létezik: #1. Egy kicsit háttrébbtolatunk, és
földbe döngöljük/elütjük öket. #2. Kiszállunk mi is, és tuzharcban lenyomjuk
oket. #3. Felrobbantjuk a kocsijukat, ha a közelében állnak, és bízunk abban,
hogy elvigye oket a detonáció. Mindenesetre arra mindenképp számítsunk, hogy
a fickók nem félnek kirobbantani alólad a kocsit, mivel a shotgun
eléggé nagyot üt a motoron. Ha ez megtörténne, és még mindíg nem
adtuk fel a gázolásos variációt, akkor sprint, és lopjunk még egy
kocsit.
The Fuzz Ball: Ez a küldetés egy rendorbál körül fog forogni,
kimondottan, annak bemocskolásán ;) Ehhez a küldetéshez nagyon
ajánlott négyajtós kocsit (ami rendelkezik az anyósülésen kívül még
két hátsó üléssel) használni, a fordulók számát csökkentendo. A cél,
hogy a városban található örömlányokból egy bizonyos mennyiséget a
helyi iskolában tartott bálra vigyünk. Vegyük fel a lányokat -
melyeket a térképen a pontok jeleznek - és ne is menjünk vissza az
iskolához, amig meg nem telik a kocsi. Ha jól csináljuk, akkor két
fordulóval el is lehet végezni a küldetést. Persze mazochisták
használhatnak 2 ajtós kocsit is ;]
Joey: ----- Mike Lips Last
Lunch: A mostani cél, hogy egy tag kocsijába indításra robbanó
bombát szereljünk, amig o nagyban vacsorázik a közeli bisztróban.
Joey garázsától jobbra induljunk, el a kórház mellett, fel a
hosszú kaptatón. Onnantól már nincs messze. Vegyük fel a kocsit, majd
hajtsunk el 8-ball üzletéhez, ahol felkerül a kocsira a bomba.
_Nagyon_ fontos, hogy óvatosan vezessünk, mert a kocsin nem eshet
karcolás. Ha valami mégis közbejönne, akkor vigyük el a közeli
"Pay'n'Spray"-be, és ott kijavítják. Ha visszaértünk a bisztróhoz,
akkor parkoljuk le a kocsit, majd élesítsük a bombát (Tuzgomb), és
száljunk ki. Ezek után már nincs hátra más, mint kicsit eltávolodni a
helyszíntol.
Farewell Chunky Lee Chong: Chunky Lee Chong-ot a
Chinatown-ban található sikátorban találjuk egy bódéban. A probléma
abban leledzik, hogy amint észrevesznek a Triád tagok (akik annyira
nem erosek, de sokan vannak), a fickó futásnak ered a három kijárat
egyike felé, ahol már vár rá egy kocsi. Tehát vagy figyelmen kívül hagyjuk a
Triád tagokat, és lesebzetten, 4-5 taggal a nyomunkban Chong után
eredünk és helyben végzünk vele, vagy pedig végzünk a Triád tagok
javával, kifutunk a sikátorból, bepattanunk egy kocsiba, és üldözobe
vesszük. Alternatív megoldásként mielött belépünk a sikátorban
felrobbanthatjuk a 3 kijáratnál lévö kocsi, így csökkentve Chong
menekülési esélyeit. Azonban ezzel a módszerrel nagy eséllyel
magunkra vonjuk a zsaruk figyelmét.
Van Heist: A célpont
egy pénzszállító kocsi, melynél a nehézséget az adja, hogy ezen nem
fognak a golyók. Szerezzünk egy nehéz jármuvet, pl. egy teherkocsit,
de a legjobb megoldás az a dokkoknál is megtalálható nyerges vontató
(Linerunner). A kocsit ismét fel kell lökni, amig a Damage feliratu
csik teljes nem lesz. A probléma az, hogy az elso lökésnél 3
csillagos szinten utánunkered a rendorség. Velük most ne törodjünk.
Ha sikerül kiütni a szállítókocsit, akkor a szállítók kiszálnak, és
nekünk esélyünk lesz ellopni a kocsit. Ha sok idonk van pepecselni,
akkor lehet furikázni a városban, és felszedni a kenopénzeket, de
ennél egyszerubb, ha befejezzük a küldetést, mert akkor autómatikusan
eltünnek a csillagok. Visszatérve a küldetésre. Az újonnan megkaparintott
szerzeményünkkel hajtsunk a dokkokhoz, de a kapun, majd egyenesen a
ferde tetos garázskapukhoz (jelöli a térkép). A jelöletlen garázskapu
mögé álljunk le, szálljunk ki, és menjünk ki a garázsból. A kapu
lezáródik, mi megkapjuk a részünket, és ezzel elvégeztük a küldetést.
Innentol kezdve ha szerzünk valahonnan egy pénzszállítókocsit, akkor
azt ide hozva kapunk egy részt a feltört raktér
tartalmából.
Cipriani's Chauffeur: Ez egy könnyebb küldetés,
legalábbis könnyebb, mint az elozo, szóval egy kicsit fel lehet
lélegezni. Miután felvettük Toni-t, o mielött elvinnénk a vendéglojébe, elötte
el akar intézni egy kis üzletet a Chinatown-i mosodában. Miután Toni
bemegy, kiderül, hogy ez egy csapda volt Toni visszarohan, és
innentöl menekülni kell a felboszült Triád tagok elol. Ez mondjuk nem
problémás, mivel üldözoink nincsenek nagy túleroben. Vigyük Toni-t a
vendéglohöz, és ezzel be is fejeztük a küldetést. Ezáltal ismét
egy taggal bövül megbízóink száma.
Dead Skunk In Da
Trunk: Ezuttal egy holtestet kell eltüntetni, aki egy kocsi
csomagtartójában van. Amint beszálunk a kocsiba, a Fiorelli testvérek
- akik nem nézik jó szemmel, hogy egy tagjukat eltették láb alól, és
most el akarják tüntetni a nyomokat - ránktámadnak 2 kocsival. Mivel
nem tudjuk rábírni oket, hogy kiszáljanak a kocsiból, ezért két
megoldás közül választhatunk: #1. Padlógáz a zúzógépig. De mivel a
testvéreknek túl eros kocsival rendelkeznek, ezért eléggé kicsi az
esélye, hogy eljutunk odáig egy darabban, két üldözovel a hátunk
mögött. #2. kiszálunk a kocsiból, amilyen gyorsan csak tudunk, elugrunk
az éppen ránktámadó két kocsi elol. Felszedünk egy izmosabb kocsit,
es lezúzzuk oket. Majd miután már mindkettonek vége, visszaszállunk
a kocsiba. Majd ezután elvisszük a kocsit a zúzdába (8-ball
garázsától nem messze). Egy humoros megjegyzés: Ha kicsit
megnyomjuk a kocsit hátulról, akkor felpattan a csomagtartó teteje,
és megláthatjuk a "csomagot". ;]
The Getaway: Ezuttal egy
Chinatown-ban lévo bankrablásban fogunk résztvenni,
mint sofor. Ehhez a küldetéshez ajánlott egy masszív,
gyors és irányítható kocsi. Egy taxi például pont megfelel erre a
célra. A lényeg, hogy 4 ajtós legyen, mivel még három "munkatársat"
fel kell vennünk. Ha megvan a kocsi, akkor szedjük fel a társaságot a
saját rejtekhelyükrol (parkolás, dudálás, és már jönnek is), és már
mehetünk is a bank elé. Miután megvan a pénz, eloször le kell ráznunk
a zsarukat, mielött még visszatérhetnénk arra a pontra, ahol
felvettük átmeneti társainkat. Egy "cop bribe" helybol ott van egy
közeli sikátorban ami Chinatown-t és a Red Light District-et köti
össze - a bank foutcájának végén (Érdemes megfordulni abba az irányba
ahonnan jöttönk, és akkor pont szemben leszünk vele). A másodikért
vagy lemegyünk a dokkhoz, vagy pedig megkeressük a Pay'n'Spray
fesomuhelyt. Ha már nem lógnak követoink a nyakunkkon, visszamehetünk
oda, ahhonnan elindultunk a rablásra. Megjegyzés.: Használható
jármuvek még például a Patriot, vagy az Ambulance, amelyek súlyuknál
fogva könnyuszerrel félrelökik az
egyszeru rendorautókat.
Toni: ----- Taking Out The
Laundry: Egy klassz kis üldözos küldetés, ami hosszútávon viszont az
agyunkra mehet, szóval nem érdemes elhúzni vele az idot. 3 alapveto
megoldás létezik: #1. Lopkodunk kocsikat és úttorlaszokat képzünk belolük. A
teherkocsik nem fognak megállni, és mindeképpen meg fognak
probálkozni az átjutással. Ezt az idot kell kihasználni, hogy
gránáttal, golyóval megszórjuk a kocsikat annyira, hogy
felrobbanjanak. Ennek a variációnak a hátulütoje, hogy sok idobe
keröl becserkészni a 3 kocsit, illetve biztos összefutunk egy
zsaruval, aki nem fogja jó szemmel nézni az
s.k tüzijátékunkkat. #2. A kocsik fennakadásait (igen a mi
általunk képzett akadályok játszanak itt is szerepet, de ide elegek
kisebbek) kihasználva kirángatjuk a sofort, és picit arrébb
leparkolva a levegobe küldjük a járgányt. #3. Beszerzünk egy
súlyos jármuvet, és addig lökdössük oket, amig ki nem
gyulladnak.
The Pickup: Ezuttal eléggé szorult helyzetbe fogunk
kerülni. Érdemes jól felfegyverkezni (UZI + Páncél), mielött
elindulnánk a Chinatown-ban lévo mosoda (korábban már voltunk itt)
mögötti sikátorba. Amikor felvesszük a védelmi pénzt tartalmazó
aktatáskát, hirtelen megjelenik 1- 1 csoportnyi Triádtad mindhárom kijáratnál.
Ezután vagy tuzharcba bonyolódunk a sikátorba, és miután végeztünk,
elhagyjuk a színteret, mint aki jól végezte dolgát, vagy pedig
kirohanunk, és a nyílt utcákon rázzuk le/intézzük el
ellenfeleinket.
Salvatore Called A Meeting: Ez egy eléggé kemény
küldetés, ha nem tudjuk, hogy mit csinálunk, és ész nélkül próbálunk
átvergodni a küldetésen. Egy limóban kell elvinni a maffia helyi
képviseloit a maffiafonök villájába. Szedjük fel Joey-t, majd Luigi-t, de
mielött beállnánk Toni kék foltjához, érdemes beloni a helyes irányt.
Ez legyen mondjuk a dokkok irányába. Ha megvan a harmadik tag is, a
Triádok elkezdenek üldözni a halaskocsiaikkal. Ismét három fo
variáció van a megoldásra: #1. Száguldunk, mint a szélvész a kijelölt pontra,
és próbálunk ugy helyezkedni, hogy ne tudjanak belénkjönni.
Számítsunk rá, hogy a nagykapunál két koccsi már tárt karokkal
vár. #2. A fenti módszer egyik alternatívája, ha balról úgy közelítjük meg
a villát, hogy az északi lakástelep mögött próbálunk besurranni
a limóval. Ezzel kikeröljök a bejáratnál lévo két kocsit,
viszont elofordulhat, hogy egy mögöttünk haladó kocsi lelök a
sziklatetoröl, ami azért kellemetlen. #3. Kicsit arréb kiszálunk, és
kézzel/UZI-val elvégezzük a piszkos munkát. Beleértve a bejárati két
kocsit is. Ezekután ezzel a két kocsival kicsit arrébbállunk, és
komótosan beparkolunk a limóval. Hurrá, ismét nyertünk egy megbízót,
a maffiafonök képében.
Triads And Tribulations: Ezuttal
lesz két kíséronk is, akik segítenek ritkítani az ellent,
de természetesen nem létfontosságuak a küldetés befelyezéséhez. Három
Triád vezetot kell elintéznünk, melybol ketto nyílt terepen van. Az
elso akivel érdemes kezdeni, a Chinatown-i piacon van (ott,
ahol végeztünk Chunky Lee Chong-al). A következao a metrólejárónál
vár ránk, hogy beteljesöljön végzete. Nem is fontos kiszálni a
kocsiból, egyszerüen csak csapjuk el. A harmadik tag a halgyár területén van,
amihez szükség lesz egy halszállítókocsira, hogy bejussunk. Chinatown
területén könnyen fogunk találni egyet. A poros úton behajtva
juthatunk be (a halaskocsinak már kinyitják a kaput), ahol addig nem
is vesznek rólunk vagyon tudomást, amíg ki nem szállunk. Pár tag védi
a fickót, de nem nehéz megtörni a védelmet. Alternatív megoldás a
harmadik tag kivégzésére: elég egy nagyon jól irányzott gránát a
kerítésen kívülrol.
Blow Fish: Ezuttal egy súlyos csapást kell mérnünk
a Triádokra. A célpont az a halgyár, ahol az elozo küldetést
befejeztük. Azonban a bejutás már nem olyan egyszeru. Szedjük fel a
szemeteskocsit 8-ball szerelomuhelyétol, és amilyen gyorsan csak
tudunk, jussunk el a halgyárig. Lehetoleg óvatosan vezessünk, mert
egy robbanószerrel tele kocsival sosem volt öröm koccanni. Hajtsunk
be a telepre, álljunk le a kijelölt helyre a gáztartályok mellé, és
élesítsük a bombát. Majd futás. Ha a robbanás után még maradnának
tagok, akkor velük végezzünk gyorsan. A telepen
található halszállítóval könnyen
kijuthatunk.
Salvatore: ---------- Chaperone: Most a vezér
nojének gardedámját játszuk. Elosször a magasvasút alatti baráthoz kell
ellátogatni, majd irány a dokkoktol nem messze található
raktárépületekben zajló rave party. Miután Maria kiszált, álljunk be
az ajtóhoz közel, kifelé lógó orral. Amekkora mázlink van, pont kifogunk egy
rendorségi razziát, ugyhogy amint Maria beszállt, ne idozzünk
fölöslegesen a rendori társaságban. A többi menekölo tag a rendorök
javát lefoglalja, úgyhogy nekünk elég a ránk tapadtakkal törodni. A
dokkoktól jobbra hajtsunk, ez a legrövidebb út vissza Salvatore
villájáig.
Cutting The Grass: Kezd megjelenni a történetszálban a
kolumbiai kartell. Ezuttal egy maffiatag huségét kell kivizsgálnunk.
A fickó egy Curly nevu figura, akit majd a club-tol kezdve
kell követnünk annélkül, hogy észrevenne minket. Szerezzünk egy
kevésbé feltüno kocsit, mondjuk egy taxi-t, és parkoljunk le a
club-tól nem messze. Nemsokára Megjelenik Curly Bob és megkezdi útját
a club elött álló taxiban. Fontos, hogy ne menjünk túl közel hozzá,
mert akkor lebukunk, elég, ha csak az utcasarkokon látjuk befordulni.
Kb 15-20 kocsinyi távolság elég is lesz. A célállomás a portlandi
dokkok, a nagy raktárépület végében. Ha kiszált, egy átvezeto képsor
jön, amiben feltunnek régi ismeroseink, és sokminden kiderül a helyi
bunszervezetekrol. Ha lefutott a mozi, nincs más dolgunk,
mint végezni Curly-vel. Amire vigyázni kell, hogy sörétespuska van
nála. Ezután már csak rajtunk múlik, hogy mijen stílusban intézzük
el, áthajtunk rajta, vagy leszedjük tuzharcban. Alternatív
megoldások: #1. Ne kövessük a taxit, hanem hajtsuk egyenesen a
dokkokhoz. #2. Ne vadásszuk le Curly-t, elvileg a Drog hatásától magától
leveti magát az óceánba. :) Azonban ekkor sajnos nem szerezhetjök meg
tole a sörétespuskát. ;(
Bomb Da Base: Ez egy eléggé kemény
küldetés, de csak addig, amíg rá nem jövünk a trükkjére. A cél a
kolumbiai kartell hajójának elsüllyesztése. Ehhez eloször
is szükségünk van $100.000 -re, amit valószínüleg már megszereztünk
(ha mégsem, akkor hajrá). Mielött belekezdenénk, mindenképpen
mentsünk, mert párszor biztosan újra kell majd kezdeni a küldetést.
Ha megvan a pénz, akkor utazzunk le 8-ball garázsához (azonban még
véletlen se álljunk be a szerelocsarnokba, mert _nem_ ez a feladat).
Álljunk be a kék foltba, melyne hatására 8-ball közli, hogy szüksége
van a pénzre, hogy hathatós kis tüzijátékot készíthessen. Mivel ez
valószínüleg már nálunk van, ezért álljunk be a pár méterrel arrébb
lévo jelzo-foltba. Ekkor 8-ball csatlakozik hozzánk, és kapunk egy
mesterlövész puskát is, hogy fedezni tudjuk majd ot. Menjünk el a
dokkokhoz, ahol 8-ball az elso lövésünkig az árnyékban várakozik. A
lépcsokön másszunk fel a raktár tetejére, mert így eléggé jó
rálátásunk lesz a hajót örzokre. Nézzük végig a rakteren mászkálókat,
mert azelött kell leszednönk oket, mielött 8-ball a látókörükbe
kerülne. Kezdjük a lenti két fickóval (ekkor 8-ball megindul befele,
ugyhogy sietnünk kell), majd haladjunk felfelé, és utána jobbra, a
hajó orra felé. Hever itt néhány robbanékony hordó is, amelyet
kihasználhatunk, de arra vigyázzunk, hogy lehetoleg 8-ball-t
ne sebesítsük meg vele. Ha esetleg 8-ballal végeznének, akkor az
"Mission Failed" és marad a visszatöltés. Azonban ha sikerülne
mindenkivel végezni, akkor egy klassz kis átvezeto film keretében
megszemlélhetjük a szálliítóhajó pusztulását. Megjegyzés.: Ha
elbuktuk a küldetést, akkor _nem_ kell ismételten leperkálnunk a
$100.000-et.
Last Requests: Ezuttal Salvatore piszkos ügyeinek nyomait
kell eltüntetni. Amikor a kocsi küzelébe érünk, megszólal a csipogónk, melyben
Maria figyelmeztet, hogy ez egy csapda, a kocsiba pedig bomba van
kötve (Ha megnézzük, kipróbáljuk, akkor megtudhatjuk, hogy tényleg
igazat mondott ;). Utazzunk le az alagútig, ami nem messze van a
kávézótól, amit a "Dead Skunk In Da Trunk" küldetésben ismerhettünk
meg közelebbrol. A dokkban Maria elmeséli a történteket és itt
ismerkedünk meg Asuka- val, késöbbi munkaadónkkal, aki egyben a Yakuzák egyik
vezetoje is. Megtudjuk hogy a maffia mostantól eléggé rossz szemmel
fog ránk nézni, és hogy éppen ezért menekülnünk kell, de Asuka
rendelkezésre bocsájtja motorcsónakját, hogy kijussunk a szigetrol.
Légy üdvözölve Staunton Island-en.
Staunton
Island: ================ Asuka: ------ Sayonara Salvatore: Ez
elso küldetésünk egyben bizonyíték, hogy elvágtunk minden
szálat korábbi megbízóinkkal, a maffiával. Ehhez pedig nincs jobb
célpont, mint maga Salvatore Leone. Remélhetoleg még nálunk van a
mesterlövész puska, amit 8-Ball-tól kaptunk, mert ennek hiányában
meglehetosen nehéz a küldetés. Menjünk vissza Portland-be, Luigi
bárjához. Szálljunk ki, és sétáljunk kicsit lejjebb az utcán (kb
20-30 métert) úgy, hogy azért még rálátásunk legyen a bejáratra, majd
vegyük elo a mesterlövészpuskát. Egy kis idovel késöbb megjelenik pár
"Maffia Sentinel", és kb 6-8 testor száll ki belolük. Ekkor nézzünk
bele a célzóba, és vegyük célba a bejáratot. Nemsokára megjelenik
Salvatore nyíllal a feje fölött (és célkeresztel a szemei között ;).
Nincs más tennivalónk, mint egy pontos lövéssel vefejezni a
küldetést. A találat után a testoröknek nem is jut idejük észbekapni,
hogy mi történt, ezért simán elsétálhatunk. Ha viszont esetleg elvétettük volna
a lövést, akkor készüljünk 6-8 felboszült veroember
haragjára.
Under Surveillance: Salvatore halála jó hír Asukának,
azonban kiderül, hogy a Maffia vérdíjat tuzött ki a fejünkre. Itt az
ideje, hogy végleg elvarrjuk a szálakat. 3 csoportnyi fejvadászt kell
elintéznünk, amibol igazán csak az utolsó a kemény. Az elso csoportot
a parkban találjuk (közel a rejtekhelyünkhöz), a tó közepén található
szigeten várják végzetüket. Vagy kaszaboljuk le oket UZI0val, vagy
hajítsunk közéjük egy Molotov koktélt. A második csoport az üzleti negyedben
van, egy kisteherautó környékén álldogálnak. Gránáttal és kis
ügyességgel könnyen ki lehet oket füstölni. A harmadik csoporthoz
ismét a mesterlövész puska a leghatékonyabb. Az igazat megvallva nem
hinném, hogy más fegyverrel le lehet-e oket szedni. Ok a kaszinó
elötti toronyépületet vették birtokba, és az erkélyekrol próbálnak
levadászni minket. Ha felmegyünk a kaszinó tetejáre a helikopter
leszállópályához akkor jobb rálátásunk lesz a célpontokra. Vegyük elo
a mesterlövészpuskát, és szedjük le oket egyenként. Ezek után már
Kenji-tol, Asuka testvérétol is kapunk küldetéseket.
Paparazzi
Purge: Ez ismét egy könnyebb küldetés, amiben kicsit fellélegezhetünk.
Egyben ez lesz az elso igazi motorcsónakos küldetésünk. Egy paparazzi
fotóst kell ártalmatlanná tennünk, aki egy motorcsónakról keseríti
meg Asuka-ék életét. A küldetéshez mindenképp szükség lesz egy rendorségi
motorcsónakra, ugyanis ez fel van szerelve egy gépfegyverrel is. Egy
ilyet helybol találhatunk Asuka házától nem messze, azonban nem abban
a dokkban parkol, ahova megérkeztünk erre a szigetre, hanem a vele
párhuzamosan lévoben. Ide a másik ház medencéjétol juthatunk le, vagy
pedig áthajózhatunk az elso dokkból. Ha megszereztük a hajót, akkor
megjelenik a radaron a célpont, akinek eredjünk is azonnal a nyomába,
mert máskülönben eléggé gyorsan elillan. Ezzel megkezdodik a hajsza
az ismert szigetek körül. Loni a tuzgombbal tudunk elorefele, ígyhát
tartsuk a másik motorcsónakot mindíg a hajó orrának irányába és
tüzeljünk folyamatosan, minél pontosabban. Körülbelül a portlandi
dokkoknál már illik elsüllyesztenünk, mivel ha sikerül megkerülnie
Portland-et, akkor sikerül elmenekülnie, és elbuktuk a
küldetést.
Payday For Ray: Ezúttal egy korrupt zsarunak visszük el a
fizetségét. A dolgot csupán az bonyolítja, hogy az illeto
meglehetosen óvatos. Így több telefonfülkén keresztül fogjuk megkapni
a következo telefon helyét. Emellett még az ido is ellenünk dolgozik,
ezért ehhez a küldetéshez elengedhetetlen egy gyors kocsi. Vagy az
itteni parkolóban álló Yakuza Stingert, vagy pedig a kaszinó
parkolójában álló Banshee-t vegyük magunkhoz. Kövessük rendre a
telefonokat, míg végül személyesen nem találkozuk Ray- jel. kiegészítés:
telefonok helyei...
Two Faced Tanner: A mai célpont egy áruló
beépített zsaru, aki a Yakuzáknak dolgozott. A probléma vele az, hogy
nem száll ki a kocsijából, csak végveszélyben. A küldetésnek több megoldása is
van, és ez alapján válasszunk kocsit is. Miután kiválasztottuk a
legjobban tetszo módszert, és megszereztük a hozzá szükséges kocsit,
hajtsunk a kaszinóhoz, és álljunk meg a kék jelölo-foltban. Ezekután
megjelenik a célpont, és megkezdodhet a hajsza... #1. Addig
lögdössük, amíg fel nem robban a kocsijával egyetemben. Ehhez egy
nagy, nehéz kocsi javallott, leginkább egy Enforcer. Az
elso ütközésnél újabb probléma merül fel, ugyanis ekkor felmegy a
wanted levelünk, és elkezdenek üldözni a zsaru munkatársai,
próbálva megakadályozni minket a megsemmisítésben. #2. Fejtetore
állítjuk, ekkor ugyanis kiszáll és elüthetjük. Vagy ha nem száll ki,
akkor felrobban a kocsijával együtt. #3. Belökjük a vízbe. Ehhez kövessük,
amig a víz közelébe nem ér, majd adjunk neki egy utolsó
lökést... #4. Egy gránáttal felrobbantjuk. Ez kicsit technikusabb, de
elonye, hogy mivel nem történt ütközés, ezért nem erednek a zsaruk a
nyomunkba. #5. A kedvencem... Ez a legegyszerubb megoldás, azonban szükséges
hozzá elötte teljesíteni az "Arms Shortage" küldetést. Vegyünk
egy rakétavetot és álljunk be vele a jelölo-foltba. Amint megjelenik
a kocsi, nézzünk bele a célkeresztbe, vegyük célba, majd pörköljünk
alá. Miután végeztünk vele az összes wanted level eltünik (már ha volt
;)
Kenji: ------ Kanbu Bustout: Ezúttal egy Yakuza tagot kell
kiszabadítani, aki a helyi rendorörsön ül orizetben. Ehhez
mindenképpen szükség lesz egy rendorautóra, amit ellophatunk
egy rendortöl is, de egyszerubb, ha a rendorörs elött orizetlenül
állót kötjük el. Ha megvan, akkor 8-Ball garázsánál szereljünk bombát
rá, majd hajtsunk vissza az örshöz. Vagy a lenti szervízalagúton,
vagy a fenti behajtón keresztül jussunk be az épület háta mögé, majd
élesítsük a bombát, szálljunk ki, és fussunk biztos helyre. Miután
kirobbantottuk a cella falát, vagy a gyors rendorautóba, vagy a
massziv szállítóautóba ("Enforcer") szálljunk be, ahova a Yakuza is
követni fog. Természetesen erre a rendorök is felfigyelnek és
gozerovel a nyomunkba erednek. Ha nyugis menetet akarunk, akkor
menjünk el az 8-Ball melletti festomuhelybe, váltsunk kocsit (mondjuk
a közeli parkolóban lévo Blista- ra) (rendorkocsit ugyanis nem festenek le),
majd festessük le. Ezekután hajtsunk a Dojo-hoz, és rakjuk le a
szökevényt.
Grand Theft Auto: A címadó "dal" ;). 3 kocsit kell
ellopni, és elfuvarozni egy garázsba, hogy megóvjuk Kenji becsületét.
Fontos, hogy a kocsik érintettlenek legyenek, azaz egy apró karcolás
se essen rajtuk. Ha mégis sikerülne összetörnünk, akkor sem
kell megijedni, mert a garázs közvetlen közelében van a festo/javító
muhely. Azonban ráérünk óvatosan vezetni, mert ha mindent jol
csinálunk, akkor boven lesz idonk. A kocsi, amivel érdemes kezdeni, a
kaszinótól nem messze lévo garázsban van, amelynek 3 bejárata is van.
Fontos figyelni a garázsba beállásnál, ugyanis ha nem záródik le
a garázsajtó, miután kimentünk a garázsból, az annak a jele, hogy
nem álltunk be elég mélyen a garázsba. Ha ez történne, akkor
száljunk vissza és hajtsunk még beljebb, majdnem koccanásig, persze
ügyelve arra, hogy ne üssük oda a kocsi elejét a falnak. Ha
kiszálunk, és bezáródik az ajtó, akkor minden rendben, pár pillanat
mulva ismét kinyílik, immáron üresen, és mehetünk a következo
kocsiért. Mivel itt is idore teljesítjük a küldetést, ezért azonnal pattanjunk
is be az itt álló Blista-ba, és hajtsunk tovább a következo kocsiért.
A második kocsi a korház parkolójában van, a harmadik pedig
.......
Deal Steal: Ismét elokerülnek a kolumbiaiak, akik ezuttal a
jamaikaiakkal szövetkezve akarnak keresztbetenni a Yakuzáknak, amit
nem hagyhatunk szó nélkül. A szerzodést megfúrhatjuk, ha sikerül a
jamaikaiak képviseletében rosszalkodnunk. Eloszöris szereznünk kell
egy "Yardie Lobo"-t, ami a jamaikaiak bandakocsija. Ha ez megvan,
akkor felszedhetünk egy Yakuza segítotársat, aki majd segít irtani a
kolumbiaiakat. Ha megvan a társ, akkor hajtsunk a korház parkolójába,
szálljunk ki és irtsuk ki a kolumbiai résztvevoket (ha a Yakuza
segítotárs elhalálozik, attol még nem buktuk el a küldetést),
robbantsuk fel a két dzsippjüket, markoljuk fel a pénzzel teli
aktatáskát és vigyük el a kaszinó parkolójához.
Shima: Ezuttal 3,
védelmi pénzzel teli aktatáskát kell begyüjtenünk a város különbözo
részeirol. Az elso táskát a fehér színü épület elöl kaphatjuk fel. A
másodikat azonban már egy Diablo bandatag orzi, akivel elöbb
végeznünk kell. A harmadik helyen azonban kiderül, hogy a Diablo
tagok ellopták elolünk a táskát. Hajtsunk tehát vissza Portland-re, a
Diablo-k törzshelyére (Hepburn Heights) és a parkból lopjuk vissza,
miután végeztünk a banda helyi képviseletével. Ezután már nincs más
dolgunk, mint visszahajtani a 3 táskával a kaszinóhoz.
Smack
Down: Ez egy könnyu küldetés annak ellenére, hogy idore dolgozunk. Ezúttal
jamaikai utcai dílereket kell kivasalnunk bármilyen módon, mégpedig
8-at. A térképen több is meg fog jelenni, de mindegyik csak rövid
ideig van az utcán, úgyhogy érdemes figyelni, hogy mikor tunik fel új
célpont az utcán. Ne pazaroljunk sok idot egyre, csak hajtsunk át
rajta és vegyük az irányt a következohöz. Esetleg az ablakon
kilove is kiteríthetjük oket.
Ray: ---- Silence The
Sneak: Egy védelmi programban résztvevo tagot kell ezúttal
ártalmatlanítanunk, mielött eljuttatnák a rendorörsre. Vegyük
magunkhoz a gránátokat és hajtsunk fel egy nagy, nehéz jármuvet (pl
egy TrashMaster-t, vagy egy LineRunnert. Az Enforcer ide kevés).
A rejtekhely a többszintu parkoló mögött van, 8-Ball
garázsának közelében. A kocsival parkoljunk le a garazskapu elé (az
elé, ahol a nyitott ablak van), majd hajítsunk be egy gránátot a
kivilágított ablakba. Ha kicsit ferdén állunk és nem szemben az
ablakkal, akkor kicsit könnyebb a folgunk. Az átvezeto mozi után
megpróbálnak rendori kísérettel kimenekülni, de ha jól parkoltunk le,
akkor a garázskapu elötti kocsi miatt nem tudnak majd kijutni.
Robbantsuk fel a kocsit, és a másik is fel fog robbanni. Ha esetleg a
kemény utat választjuk, és hagyjuk kijutni a garázsból, akkor
számítsunk az idoközben befutó rendori segítségre, illetve,
hogy padlógázzal kell majd hajtanunk, hogy elöbb odaédjünk az örshöz,
mint a fickó a kíséretével.
Arms Shortage: Ezuttal Ray
félkezu barátjának kell segédkeznünk pár kolumbiai visszaverésében.
Hajtsunk a megadott helyre, a stadion mögötti katonai lerakathoz
és szerelkezzünk fel fegyverekkel (rakétaveto, m-16), mert kemény
menet lesz (sajnos a tankot nem tudjuk használni ;( ). Miután
beszéltünk Phil- lel egy kis ido múlva feltunnek a kolumbiaiak. Érdemes a fal
mögött bevárni, míg a csapat java besétál a tuzvonalunkba. Számítsunk
rá, hogy az épületet megkerülve is fognak jönni, illetve elofordul,
hogy megkínálnak minket egy-egy molotov koktéllal. Ha végeztünk, Phil
kinyílvánítja köszönetét, illetve, hogy a jövoben szívesen vár
minket, ha nagyobb tuzerot szeretnénk vásárolni (Rakétaveto, m-16,
shotgun).
Evidence Dash: Ezúttal egy bizonyítékokat szállító autó a
célpont. A kocsinak nekimenve esnek ki a bizonyítékok, melyeket össze
kell szednünk. Persze it sem idilli a helyzet, mert amint nekimegyünk
a kocsinak, arra helybol felfigyelnek a rendorök. A csomagokat nem
kell azonnal felszednünk, ezért a leghatékonyabb, ha "kiütjük" mind a
6 csomagot a kocsiból, elmegyünk lefestetni a kocsit, majd amikor már
nem loholnak utánunk a zsaruk, nyugalomban felszedjük a csomagokat.
Ha ez megvan, vezessünk el egy kevésbé feltüno helyre (mondjuk a híd
alá az alsó autópályához), majd robbantuk fel a kocsit,
bizonyítékokkal együtt.
Gone Fishing: Ray-nek problémái
akadtak régebbi partnerével, így ezúttal ot kell elintéznünk. Az
illeto szeret horgászni, ezért adott, hogy hol lephetjük
meg. Szerezzünk egy rendorségi motorcsónakot (vagy Asuka
törzshelyénél, vagy onnan, ahol elhagytuk Portland-et). A célpont a
portlandi világítótoronynál pecázgat. Itt lephetjük meg és vehetjük
üldözobe. Azonban o keményebb célpont, mint a paparazzi volt, ugyanis
o menet közben merüloaknákat dobál a vízbe, amiket mindenképpen
kerüljünk ki, mert komoly sérüléseket okoznak. Ha nem sikerül a vizen
elintéznünk, akkor a portlandi dokknál kifut a partra a
motorcsónakjával. Tegyünk mi is így, és intézzük el a szárazföldön
(egy shotgunnal fog ránktámadni).
Plaster Blaster: Kiderül, hogy a pár
küldetéssel ezelött nem végeztünk túl jó munkát, és a kifektetett
tanu valahogy mégis túlélte a velünk való találkozást, így ismét o a
célpont. A tanut egy mentokocsiban szállitják át a korházból az örsre, ígyhát
a két helyszín között kell minél hamarabb közbeavatkoznunk.
Ajánlott ehhez a küldetéshez egy rakétavetovel felfegyverkeznünk,
mert sok kínlódástól óvhatjuk meg magunkat. Gyakran elofordul, hogyha
korán észrevesznek, akkor elosször egy csali-mentoautót küldenek ki.
Elosször ezt kell kilonünk, majd ha megjelenik a második, akkor azt.
Ha nem lenne nálunk rakétaveto, akkor egy kocsival kell felöklelnünk
a mentot, ami jóval problémásabb feladat, lévén, hogy itt is
megtalálható a rendori kíséret, így az elso koccanásra megjelennek a
zsaruk. Ha sikerült eléggé összeroncsolni a mentoautót, akkor kiesik
belole (szerintem ez a játék egyik legnagyobb poénja) a
(korábbi tevékenységeinknet köszönhetoen) szinte múmiaszintre
bekötszerezett tanu. Ha ez megvan, akkor rázzuk le a zsarukat (cop
bribe, autófesto). Majd térjünk vissza a múmiánkhoz és gyalúljuk
földbe. A lángszóró hat rá a legkevésbé, gránátból és rakétából is
sokat kell rápazarolnunk, de akár át is hajthatunk rajta egy kocsival
párszor. A lényeg, hogy az utolsó szuszt is kipaszírozzuk
belole.
Donald: ------- Liberator: Donald egyik japán barátját
elrabolták a kolumbiaiak, és most ki kell szabadítanunk. Ahhoz hogy
bejussunk oda, ahol fogva tartják, szereznünk kell egy "Columbian
Cruiser"-t. Ha ez megvan, akkor hajtsunk a megjelölt ponthoz, de ha
könnyíteni akarunk a dolgunkon, akkor elosször a kapun kívülrol
ritkítsuk meg a bentieket. Ehhez pl. mesterlövészpuska, gránát, vagy
molotov koktél javallot. Ennek ellenére fognak még bent maradni,
úgyhogy pattanjunk be a kocsiba, hajtsunk be a kapun, és üssük el
azt, akit tudunk. Ha lángrakapna a kocsink, akkor pattanjunk ki,
és folytassuk kinnt az irtást. Miután eltakarítottuk az összes
kolumbiait az udvarban megfigyelhetünk pár zárt garázskaput. Az egyik
mögött található a célszemély, azonban a többi mögött 1 vagy 2
kolumbiai vár tüzelésre készen, szóval eléggé zsákbamacska jellege
lesz a dolognak. Egyesével nyissuk ki a kapukat, és ha kolumbiaiak
vannak benne, akkor hátráljunk kicsit, amíg utánunk nem jönnek, és
likvidáljuk oket egyesével. Arra természetesen ügyeljünk, hogy a
japán fickót még véletlen se lojük le. Ha megtaláltuk a célpontot,
akkor szálljunk be együtt egy "Columbian Cruiserbe", és fuvarozzuk el
az illetot a Love Media toronyháztól nem messze lévo
Dojo-ba.
Waka Gashira Wipeout: Ez egy eléggé kemény küldetés lesz,
úgyhogy erre készüljünk fel. Intrikus fordulatot fog itt venni a történet,
hiszen Kenji-t, korábbi megbízónkat kell elteni láb alól kolumbiai
álcában, mindezt csak azért, hogy kirobbantsunk egy bandaháborút a
Yakuzák és a kolumbiaiak között Donald Love kérésére. Természetesen
az "álcához" szükség lesz ismét egy "Columbian Cruiser"- re, úgyhogy szerezzünk
is egyet. Hajtsunk a parkolóházhoz, annak is a legfelsobb szintjére,
mégpedig lehetoleg úgy, hogy a legfelsobb szintre a déli oldalon lévo
felhajtón jussunk fel (ott ahol a "Unique Jump" rámpa van). Azért
innen, mert Kenji-t eléggé sok Yakuza védi, és sok kocsi van
keresztbe leparkolva, de a déli irányból van egy nagyobb rés, ahol át
tudunk hajtani és el tudjuk csapni Kenji-t. Ügyeljünk arra, hogy a
kocsinkat ne sebezzük le, mert ha a kocsiból kiszállunk,
akkor felfedjük álcánakat és elbukjuk a küldetést. Ha sikerült
végeznünk Kenji-vel, akkor a leheto leggyorsabban hagyjuk el a
színhelyt, mert a Yakuza testorök nem fogják szó nélkül hagyni
fonökük elvesztését. A parkolóbol két módon juthatunk ki. Vagy
használjuk a "Unique Jump" rámpát, vagy pedig visszafelé ugyanazon az
útvonalon, ahol feljutottunk. A rendorséggel nem kell sokat törodni
(persze akit zavarnak a szirénák, az elmehet lefesteni a kocsit),
mert miután kicsivel arrébb megsemmisítjük a bizonyítékot, leszállnak
rólunk.
A Drop In The Ocean: Ismét egy motorcsónakos küldetés, de ez
az egyik legnehezebb ezek közül. Szerezzünk egy motorcsónakot, mondjuk Asuka
házának dokkjából, és hajtsunk a megjelölt ponthoz a Callahan Híd
lábához. Kis ido mulva megjelenik a kisgép, amelybol csomagokat
dobnak le nekünk. Ezeket sorra vegyük fel, mind a 6-ot. Azonban
problémák merülnek fel, mivel minden egyes csomagfelvételnél egyel no
a wanted level-ünk egészem 5-ös szintig (Megjelennek a helikopterek
is). Több úton szabadulhatunk ki ebbol a kényes helyzetbol. Vagy
partra futunk a portlandi dokkoknál és cop bribe-okkal csökkentjük a
wanted level-ünket, vagy visszamegyünk Asuka dokkjához (idáig nem
jönnek le a rendorkocsik) és az ott található Yakuza Stinger-rel
próbáljuk lehagyni a rendoröket. Ezt nehezíti, hogy a helikopterek
folyamatosan jelentik a helyzetünket, illetve, hogy megjelennek az
úttorlaszok is. Azok akik nem bírják az akciót, azok le is
festethetik a kocsit, hiszen a muhely nincs messze. Akármelyik utat
is választjuk, a csomagokkal el kell jutnunk Donald Love
irodaházához, ahol azokat leadva eltunnek az
esetleges csillagjaink.
Shoreside
Vale: =============== Donald: ------- Grand Theft Aero: Úgy
tunik, hogy az elozo küldetésben leszállitott csomagok csak
csalik voltak. Az igazi csomag pedig egy, a reptér hangárában lévo
gépen vannak. Hajtsunk is a reptérre és hátulról közelítsük meg
a kifutópályát. Amikor odaérünk a hangárhoz régi ismeroseinket,
a kolumbiaiakat találjuk a kisrepülo mellett. Üdvözöljük oket egy
pár meleg lövéssel. A mesterlövészpuska itt is jó szolgálatot tesz.
A maradékot pedig intézzük el közelrol. Kihasználhatjuk a
robbanékony tartályokat is. Ha végeztünk, szálljunk be a gépbe a
valódi csomagokért, ám meglepetésünkre azokat már a kolumbiaiak
elvittek innen. Pattanjnk be az itt álló furgonba, és hajtsunk vissza
Staunton Island-re az építkezésre. Ne hajtsunk helybol a közepére,
hanem eloször kívülrol ritkítsuk meg a kolumbiai fogadóbizottságot a
mesterlövész puskával és gránátokkal, majd a maradékkal végezzünk
közelharcban. Ha mindenkit kiterítettünk, menjünk a lifthez és
utazzunk fel vele, majd élvezzük az átvezeto mozit. Ezután vissza
kell szállítanunk a csomagokat Donald házához.
Escort
Service: Ezuttal olyat fogunk tenni, mint amit eddig még soha. Egy
pénzszállítót kell elkísérnünk Donald Love irodaházától Shoreside
Vale végébe. Mindenképpen szerezzünk egy massziv kocsit, mondjuk egy
Enforcer-t. Ha ezzel visszamegyünk az irodaházhoz, akkor megjelenik a
szállítókocsi és elindul a célja felé. Mindemellett megjelennek a
kolumbiaiak is, akik megpróbálják fellökni a kocsit, nekünk ezt kell
megakadályozni. Megpróbálhatjuk felfogni a lökést a saját kocsinkkal,
vagy ha sikerül idoben észrevenni a dzsippet, akkor fel is lökhetjük.
A szállítókocsi az alagútban fog áthaladni, ami jó nekünk, hiszen itt
könnyebb védeni. Miután azonban kiér innen, dzsippek újabb hulláma
fog majd ránktámadni. Innen már csak egy közeli garázsba kell
eljutnunk.
Decoy: Ezuttal mi magunk leszünk a csalik, hogy eltereljük
néhány (tucat) zsaru figyelmét. Miközben haladunk a garázs felé,
ahova a múltkor kísértük a szállítót, megfigyelhetjük, hogy a zsaruk
már számítanak ránk úttorlaszokkal, és felkészült rohamkocsikkal. Ez
ne zavarjon minket, mert amig be nem szállunk a szállítókocsiba,
addig nem is figyelnek ránk. Miután a volán mögé ültünk, megkezdodik a hajsza.
Innentol nincs más dolgunk, mint 2 percen át padlóig nyomni a gázt és
elterelni a zsaruk figyelmét (azaz furikázzunk a városokban, teljesen
mindegy, hogy merre). Figyeljünk arra hogy nehogy ido elött
felborítsanak és kigyújtsák a kocsit, mert akkor buktuk a küldetést.
Amerre érdemes elcsalni a zsarukat: - Haladjunk a reptér felé, be
a kifutópályákhoz, és ott bújócskázzunk velük a gépek között. -
Menjünk le Cedar Grooves-ba, és keringjünk a lakóházak között. - A lustábbak
beállhatnak a parkolóba a rejtekhelyünknél, de ne szálljunk ki, mert
akkor elkapnak, ha a kocsiban maradunk, akkor nem tudnak bejutni
hozzánk, és a helikopterek elöl is védve vagyunk. Amint lejárt az
ido, lekopik az összes üldözonk, és ezzel be is fejeztük a
küldetést.
Ray: ---- Marked Man: Ray bajban van, és ezúttal ot
kell kisegítenünk. Egy gyors kocsira mindenképpen szükség lesz, ezért
szerezzünk be egy Banshee-t vagy egy Yakuza Stinger-t. Ha megvan,
menjünk a küldetésért. Ray-t a reptérhez kell elszálítanunk, de mivel
a hidat elbarikádozták és nehéz ott átjutni, ezért használjuk az
alagutat. Hajtsunk fel északra a korházhoz, ott az északi úton le és
menjünk végig az alaguton egészen a reptéri kijáratig. Parkoljunk le
a terminál elött, és integessünk Ray- nek, miközben eltunik a kapuban. A sikeres
szállítmányozás után Ray-tol kapunk egy kis meglepetést. Utazzunk
vissza Staunton Island-re es nézzük meg a mélygarázst, amit megjelölt
nekünk. Orültek használhatják a Metró alagutat is, természetesen
kocsival behajtva, nem pedig közlekedési
eszközként.
Asuka: ------ Bait: Mivel az elmúlt pár küldetés
alkalmával sikerült jól összeszurnünk a levet a kolumbiaiakkal, ezért
bérgyilkosokat küldtek ellenünk, hogy levadásszanak minket. Oket kell
elcsalni egy Pike Creek-i rakodóterületre, ahol pár Yakuza már várni
fog rájuk. 3 kocsi figyelmét kell majd felkeltenünk úgy, hogy elhajtunk
elöttük. Ha egyenként csaljuk be oket a csapdába, akkor egyszeru
dolgunk lesz. Ha egy kocsi mögénkszegodik, akkor amilyen gyorsan csak
tudunk, hajtsunk a kijelölt helyre, be a rakhely mélyére, a többit a
Yakuzák elintézik. Ha van kedvünk mi is beszállhatunk az irtásba. Ha
mazochisták vagyunk, akkor érjük el, hogy mindhárom kocsi
egyszerre kövessen minket a raktárhoz, és a Yakuzákkal együttes
erovel végezzünk velük.
Espresso 2 Go: Ez egy eléggé nehéz
küldetés, ha felkészeletlenül esünk neki. A 3 szigeten kávésbódéknak
álcázott drog elosztó helyeket üzemeltet a kolumbiai kartel. A
mostani küldetésben ezeket kell elintéznünk. A problémát az jelenti,
hogy kezdetben csak 1 bódé látszik, és hogy az elso bódé felborítása
után 8 percünk marad, hogy végezzünk a maradék nyolccal. Fontos
motívum, hogy az óra csak akkor indul el, amikor az elsovel
végeztünk. Ezt kihasználva eloször járjuk végig a három szigetet
annélkül, hogy egyhez is hozzáérnénk, így láthatóvá válik a radaron
mind a kilenc (2 Portland-en, 5 Stauntonon és végül 2
Shoreside Vale-en) ezzel segítve minket. Ajánlott Portland-en kezdeni
Salvatore törzshelye mellett, majd miután fellöktük a bódét haladjunk
lefele a dokkok felé, ahol a második található. Ezekután hajtsunk át
a hidon (ha fordított sorrendben haladnánk, akkor az alaguton menjünk
át). Stauntonban a parknál van a legközelebbi, majd a parkolóháznál.
Másik két bódé a toronyházaknál van. Egy a sziget végében, egy pedig
a templomnál, az ötödik meg ugyanebben az utcában. Hajtsunk át a
hidon Shoreside Vale-be (reménykedve, hogy a hid le van eresztve. A
pesszimistábbak ismét használhatják az alagutat). Az elso bódé a
reptér bejáratától balra van, a lépcson felfele a szökokútnál. Az
utolsó pedig a Shoreside Vale-i korháznál fent északon. Ha a rombolás elött
körbejártuk a szigeteket, akkor nem lehet különösebb
problémánk.
S.A.M: Ismét egy kemény küldetés, amihez sok szerencse
kell, hogy elsore sikerüljön. Nyakunkon lesz a rendorség, a
helikopterek, az FBI, és persze a kolumbiaiak is. Szerezzünk egy
gyors kocsit és menjünk a sziget déli végébe (a toronyházakhoz). A
sziget nyugati oldalán fogunk találni egy mólót, ahol egy rakétaveto,
és egy motorcsónak már várnak ránk. Menjünk a megjelölt bójához, hagyjuk ott a
kormányt, és a csónak végében állva vegyük elo a rakétavetot, majd
várjunk, amíg megjelenik a célpontunk, egy kis repülogép. Gyorsnak és
pontosnak kell lennünk, mivel csak maximum három lövést fogunk tudni
leadni. Ha eltaláltuk, akkor a gép roncsai közül halásszuk ki a
csomagokat. Ezzel párhuzamosan meg is jelennek az elso helikopterek,
amikkel ne törodjünk most. Innen két út áll elöttünk. Az egyik, hogy
visszamegyünk arra a stégre, ahonnan jöttünk (nyugodtan fussunk ki a
partra a ferde stégen), és egy gyors kocsival próbáljuk átverekedni
magunkat rendorök, Enforcerek és az FBI emberein keresztül a
festomuhelyig. A másik hogy kikötünk a kifutópálya végénél (szintén partra
futhatunk a ferde mólón), azonban itt eloször a kifutópálya tövénél
(ahol a lenti rakpartról feljuthatunk a kifutópályára) a
kolumbiaiakkal kell farkasszemet néznünk ... a mesterlövészpuska
távcsövébol (ügyebár van nálunk ;). Ha végeztünk velük, akkor a
Cartel Cruiserrel künnyu dolgunk lesz eljutni a Shoreside Vale-i
festomuhelybe (vagy pedig felkapkodni a cop bribe-okat). Ha leráztuk
a zsarukat menjünk vissza a kiindulási ponthoz, ahol azonban
meglepetés fog várni.
The Exchange: És íme, elérkeztünk a végjátékhoz.
Maria-t elrabolták, és régi ellenfelünk Catalina váltságdíjat követel
érte. Mindenképpen mentsünk ez elött a küldetés elött, mert jópárszor
újra kell majd kezdenünk, azt garantálom. Ha felkészültünk, akkor
hajtsunk a Cedar Grove-i kartell kastélyhoz a kapu elé. Az átvezeto
mozi után ott állunk majd fegyver nélkül, szóval amilyen gyorsan csak
tudjuk vegyük fel az elejtett piszotolyt és lojük le a velünk szemben
álló kolumbiait. Majd rohanjunk a kastély hátának irányába, azonban a
sarkon forduljunk meg és egy sorozattal lojük le az elöbb kaparintott
UZI-val a minket követo két másik ort. Vegyük fel az o fegyvereiket
is, és szedjük le a maradék két teraszon álló ort (ez nem
létfontosságú, de a lehulló két m-16-os még jól jöhet). Pattanjunk be
a Cartel Cruiser-be, és hajtsunk ki a kapun. Ismét egy átvezeto mozi.
Innen két lehetoségünk van attól függoen, hogy hány rejtett csomagot
szedtünk fel. Ha 60-80 megvan, akkor érdemes elmenni a rejtekhelyünkhöz
és felszerelkeznünk az ott lévo fegyverekbol. A leggyorsabban úgy
jutunk le, ha a szerpentin mellett a meredek lejton leszáguldunk.
Ha szerencsénk van, akkor Witchita Gardens szélén landolunk a
piros telefonnál (ha felborulnánk szerezzünk másik kocsit), majd a
kis hídon felfelé a rejtekhelyünknél lyukadunk ki. Majd a
szerpentinen felfele haladjunk és álljunk le az elso háznál, melynek
kertjén keresztül vágjunk át a ház háta felé, ahol lopjunk egy
kocsit. Ha kevés csomagunk van akkor viszont hajtsunk fel északra a
kastély mögött, majd az út végén kanyarodjunk balra. Így a gát
kapujához jutunk, amit két kolimbiai oriz, akiket terítsünk le.
Kicsivel lejjebb találhatunk egy mesterlövész puskát is. Ha
a rejtekhelyünknél már megvolt a mesterlövész puska akkor könnyu
dolgunk lesz, mert akor nem kell spórolnunk a töltényekkel,
máskülönben célozzunk pontosan minden lövésnél. Intézzük el az összes
kolumbiai gazfickót, akire csak rálátásunk van, majd hatoljunk
beljebb óvatosan, mert pár or még biztos maradt. Oket valami
közelharci fegyverrel (UZI, m-16, ak-47) intézzük el, a nyílt terepen
meg azokat, akikre az új szögbol rálátásunk van. Amikor már a második
lépcsonél tartunk, számítsunk arra, hogy észrevesznek, és Catalina
felszáll a helikopterrel, illetve egy teherautóval megindulnak
ellenünk. Azonnal forduljunk meg, és fussunk fel a lépcson, majd a
lépcso tetejérol robbantsuk fel a teherkocsit (gránát, m-16, ak-47).
A helikopter nagy ívü köröket fog tenni, és amikor a közlünkben jár,
akkor megkínálnak egy adag rakétával, ezért mindenképp figyeljünk, ha
erosödik a rotorhang... Ha elhaladt a helikopter, akkor szaladjunk le a lépcson
és teljes sebességgel fussunk a raktér végében lévo épülethez.
Készítsük be az UZI-t, mert a ház tetején lesz még pár kartell-tag,
illetve vigyázzunk, hogy Maria-t ne lojük le, mert ot is a teton
tartják fogva. Ha végeztünk velük akkor rohanjunk oda a teto végén lévo
rakétavetohöz, kapjuk fel a vállunkra, és még marad pár másodpercünk,
hogy kilojük a helikoptert (vigyázzunk, csak 3 lehetoségünk van).
Miután a 'kopter füstölve, a gát falába csapódva felrobban nincs
más dolgunk, mint odasétálni Maria-hoz, és eltünni a naplementében.
Ha valaki azt hinné, hogy ezzel vége és nem jöhet vissza furikázni,
az téved. A rejtekhelyünk mellett landolunk, és belevághatunk az
esetleg még be nem fejezett mellék küldetésekbe és bónusz
küldetésekbe.
Egyéb
Másold át a kedvenc MP3-as zenéidet az "mp3" mappába, ami a
game data-ban van. Indítsd el a játékot, és máris választható a saját rádióadód
MP3 PLAYER néven.
Kocsi tippek
Stinger: A legtöbbet a 2. szigeten a 3. sziget felé
vezető úton találhatok, ami a le-felnyíló hidat jelenti! De megtalálható még a
3. szigeten számtalan helyen!
Maffia Sentinel: Salvatore-nél mindig
van kettő kéznél...
Yakuza Stinger: "Asuka és Kenji törzshelyénél
mindig újrateremtődnek!"
Infernus: Ha be van írva a chittychittybb
cheat akkor ez a kocsi repül a legmagasabbra, mivel
könnyű.
Cheetah
Banshee: Nagyon gyors kocsi, de nagyon farol a
kanyarban.
Cop car, FBI car: Nagyon gyors kocsik, de szerintem nagyon
jó ötlet volt, hogy a készítők beleraktak egy olyat a játékba, hogy ha a sziréna
be van kapcsolva, akkor utat engednek a kocsik ennek a 2 kocsinak; ne tévesszen
meg senkit, hogy az FBI car ugy néz ki, mint a Kuruma, csak ez sokkal gyorsabb
:P)
Fegyverek
Ököl: "Alapfegyver". Futás közben is használható. 1-2 ütés
kiterít egy embert, tovább ütve meg is lehet ölni.
Baseball ütő: 1.
pályán a save háznál van. Csak helyben állva használható. Kicsi hatótávolságű,
nagy erejű.
Pisztoly: Futás közben használható. 12 lőszer/tár. Gyenge
sebzés, közepes hatótávolság, közepes lövégi sebesség.
Uzi: Az első
komolyabb fegyver. 25 lőszer/tár, futás közben is használható + autókból kinézve
is használható! Gyors lövési sebesség, gyenge sebzés, közepes
hatótávolság.
Shot |